دانشجویی و دنبال یک شغل خاص و پردرآمد هستی؟

با ما در تماس باش!

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

ورود و ثبت نام

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) که با نام اختصاری AI نیز شناخته می‌شود، تحولی بزرگ در دنیا و سبک زندگی هر فردی است. در واقع، این تکنولوژی به افراد کمک می‌کند تا به طور کلی، روش انجام کارهای خود را تغییر دهند. به مرور زمان، AI به یک دستیار جدا نشدنی در تمام صنایع و هنرها تبدیل می‌شود

بسیاری معتقدند که با وجود هوش مصنوعی‌ها و توسعه روزافزون آنها، کارکرد انسان‌های متخصص کم می‌شود و AI جای آنها را می‌گیرد. شما هم اینطور فکر می‌کنید؟

برای پاسخ به این سوال و درک بهتر این دستیارهای توانمند در ادامه، به معرفی چند نمونه از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی می‌پردازیم

ChatGPT

ChatGPT اولین چت بات و یکی از پرکاربردترین ربات‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود. این ابزار، برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، توسط کمپانی Open AI توسعه یافت. چت جی پی تی از مدل‌های GPT-3 و GPT-4 Open AI پشتیبانی می‌کند تا یک رابط کاربری ساده برای تمام کاربران داشته باشد. در واقع، ربات چت جی پی تی، مبتنی بر متن است و به تمام سوالات کاربران، به صورت متنی پاسخ می‌دهد

Lovo AI

احتمالا تا به امروز با ابزارهای هوش مصنوعی زیادی در زمینه تبدیل صوت به متن یا متن به تصویر آشنا شده‌اید. Lovo AI، دقیقا مشابه دیگر ابزارهای مبدل است. با این تفاوت که شما با کمک آن، می‌توانید متن نوشته شده خود را به صوت تبدیل کنید. امکان استفاده از صدای طبیعی، صداهای خاص یا حتی انتخاب زبان برای کاربران وجود دارد. فناوری TTS به کار رفته در این سیستم، به سادگی محتوای نوشته شده را به پیام صوتی تبدیل می‌کند. Lovo همچنین می‌تواند برای کسانی‌که نمی‌توانند به‌خوبی صحبت کنند، دستیاری توانمند باشد

Grammarly

Grammarly یکی از ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه گرامر و اصلاح نوشتار است. این دستیار به افراد کمک می‌کند تا خطاهای گرامری، املایی، ویرایشی و دیگر خطاهای یک متن را شناسایی کرده و آنها را اصلاح کنند.

Scikit Learn

Scikit Learn در واقع، یک کتابخانه برای یادگیری ماشینی و تحلیل داده‌ها در پایتون است. این ابزار هوش مصنوعی، محبوبیت زیادی در میان علاقمندان به برنامه نویسی و پایتون دارد. Scikit Learn به افرادی که هنوز به مهارت کافی در تحلیل داده نرسیده‌اند، کمک می‌کند و کتابخانه‌ای از اطلاعات را اختیار آنها قرار می‌دهد. در این کتابخانه، انواع روش‌ها و تکنیک‌های یادگیری تحلیل داده وجود دارد. همه افرادی که تحلیل داده انجام می‌دهند یا از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند، به Scikit Learn نیاز دارند.

Jasper

Jasper یکی از کامل‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی است که می‌تواند جایگزین بسیاری از رقبای دیگر باشد. این ابزار، برای همه افرادی که در زمینه بازاریابی و فروش فعالیت می‌کنند، مناسب است. چرا که به جای API ساده GPT 3، از یک LLM در سیستم خود استفاده می‌کند. به کمک آن، تمام داده‌های بازاریابی و فروش را آموزش دیده و یک لیست نامحدود از کلمات مربوطه دارد. به دلیل بودجه فراوانی که به جاسپر تعلق گرفت، به یکی از ارزشمند‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل شد.

Descript

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی مورد علاقه طراحان و تدوین‌گران ویدیو است. این دستیار به شما کمک می‌کند که در مراحل تدوین ویدیو خود، زمان کمتری بگذارید و سیستم‌تان کار کمتری داشته باشد. در واقع، با آپلود ویدیو یا ویدیوهای مورد نظر در دیسکریپت، آنها را به یک اسکریپت تبدیل می‌کند. اسکریپت، کدهای برنامه نویسی شده‌ای هستند که با ایجاد تغییر در آنها، می‌توانید ویدیو خود را ادیت کنید. پس، به جای استفاده از نرم افزارهای سنگین ادیت ویدیو، برش‌ها یا آهنگ متناسب با ویدیو را در اسکریپت متن ویرایش کنید. با ایجاد هر تغییر در اسکریپت، ویدیو شما نیز تغییر می‌کند.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



محصولات جدید

3D PRINTER DOBOT MOOZ-2 PLUS / پرینتر 3کاره
تومان
100,000,000
Pbot /ربات کد نویسی
تومان
3,000,000
ROBOTIS STEM Level 1 [EN] /BIOLOID STEM Standard کیت رباتیک
تومان
18,230,000
Linear control course training/آموزش دوره کنترل خطی
تومان
1,700,000
avr training/ آموزش avr
تومان
1,500,000

جستجو کنید ...

تبلیغات